Wednesday, September 28, 2011

MALIK FAISAL dinobat Juara

Karaoke Setiu 003
TERIMA HAMPER - Pegawai Penyelia Parlimen menyampaikan hadiah kepada Malik Faisal.

Oleh : Mohamad Abdullah
SETIU, 28 Oktober 2011 – Pada majlis sambutan Hari Raya Aidil Fitri anjuran Agensi Pembangunan Masyarakat Terengganu (APMT) parlimen Setiu di Rumah Rehat Setiu di sini telah mengadakan pertandingan nyanyian karaoke bagi memilih peserta mewakili parlimen Setiu ke peringkat negeri yang bakal diadakan pada bulan depan. Para peserta telah diadili oleh 3 orang juri khas dari pihak luar bagi mengenalpasti peserta yang layak mengikut umur kategori yang telah ditetapkan oleh panel penghakiman di bawah APMT negeri. Kategori tersebut ialah peserta solo 21 tahun keatas, 41 tahun keatas dan pasangan duet lelaki dan wanita. Setiap APMT DUN telah menyediakan beberapa peserta pada pertandingan tersebut sebagaimana syarat yang telah ditetapkan pihak penganjur.

raya apmt setiu 013
MALIK FAISAL
Karaoke Setiu 001
BADRI ALI
      Saudara Malik Faisal, Pembantu APMT di peti undi Jalapang, DUN Langkap telah dinobatkan sebagai juara bagi kategori vetran, 41 tahun ke atas menewaskan 4 orang peserta lain. Tempat kedua telah dimenangi oleh Pembantu APMT peti undi Bukit Wang, DUN Batu Rakit, saudara Badri Ali.
 Karaoke Setiu 004     Bagi kategori 21 tahun ke atas pula Pembantu APMT DUN Permaisuri, saudara Mohd Asrol Asmawi telah berjaya meraih di tempat pertama. Manakala saudara Pembantu APMT DUN Langkap, Ismail Ghazali berada di tempat kedua.
Karaoke Setiu 005      Puan Mastura Abd Aziz, Pembantu APMT di peti undi Mengabang Lekor, DUN Batu Rakit telah dipilih sebagai Johan bagi kategori wanita vetran 41 tahun ke atas. Semua hadiah dalam bentuk hamper telah disampaikan oleh Pegawai Penyelia APMT Parlimen Setiu, Haji Ismail Saamah pada  akhir majlis sambutan tersebut.
raya apmt setiu 004      Semua Ketua Penyelia DUN, termasuk Dato’ Haji Mamat Ghazalee Abd Rahman telah turut hadir bersama penyelia-penyelia APMT DUN, pembantu-pembantu dan anggota Skim Latihan Graduan. Kemesraan di antara mereka amat terjalin dengan perasaan 1 APMT.
raya apmt setiu 017raya apmt setiu 016
raya apmt setiu 015
raya apmt setiu 014
raya apmt setiu 018

No comments:

Post a Comment