Monday, September 5, 2011

Majlis Hari Raya pertugas-pertugas Dana Bakti Remaja Dun Batu Rakit..

YB Haji Khazan sedang beramah mesra dengan Ketua Pemuda Dun Batu Rakit (berkopiah) dan jawatankuasa beliau.

BATU RAKIT (KUBUR TIMAH) 4hb September 2011- Kehadiran YB Haji Khazan dan keluarga turut memeriahkan Majlis Sambutan Hari Raya para pertugas-pertugas Dana Bakti Remaja Dun Batu Rakit. Sermai 100 orang termasuk Pegawai Khas Pusat Khidmat Masyarakat Dun Batu Rakit turut bersama-sama memeriahkan majlis ini. Majlis yang diadakan dirumah Ketua Pemuda UMNO Tanjung Kedepan Encik Zakri Zainon ini telah bermula pada jam 9.00 malam.

Pegawai Khas Pusat Khidmat Masyarakat Dun Batu Rakit Haji Kamaruddin Mohd (berkopiah) turut bersama hadir memeriahkan sambutan majlis raya.

Setiausaha Pemuda Dun Encik Nazri Mamat turut hadir bagi memeriahkan majlis sambutan raya.

Menurut Encik Nazri Mamat selaku Setiausaha Penyelaras Pergerakan Pemuda Dun,tujuan majlis ini adalah bagi menghargai para pertugas-pertugas Dana Bakti Remaja yang telah diadakan sebelum ini. Ianya juga bertujuan menghimpun kembali para pertugas bagi memupuk semangat setiakawan agar sentiasa terjalin."Walaupun majlis ini kecil tetapi ianya telah dapat mencapai hajat dan matlamat untuk persaudaraan" kata beliau. Beliau juga berharap agar majlis seumpama ini akan berterusan demi perpaduan parti dikalangan para pemuda dan juga puteri. Majlis secara santai ini telah berakhir pada jam 11.00 malam.

Puan Hajah Nik Aini dan anak-anak turut bersama hadir.

Tetamu yang hadir bersama-sama menikmati hidangan raya.

Sate dan sosej menjadi hidangan utama.

Pemuda dan puteri sibuk membakar sate.


Cerita dan Gambar: MAZLAN MUSTAFA

SETIU HARI INI

No comments:

Post a Comment