Sunday, October 30, 2011

YB Turun Padang (Minum Petang Bersama Pemuda Pemuda Padang Kemunting)

YB Haji Khazan (berbaju merah) dan Penghulu Mukim Batu Rakit/Bukit Chempaka Encik Khairul Anuar Hasyim(berbaju biru) berbual mesra bersama warga emas dan penduduk kampung ketika minum petang di Kampung Banggol Padang Kemunting.

BATU RAKIT (PADANG KEMUNTING) 28hb Oktober 2011- Program minum petang YB Haji Khazan Che Mat terus bergerak.Bermula dikedai kopi Kampung Pagar Besi,kini di Kampung Banggol Padang Kemunting pula YB Haji Khazan turun untuk minum bersama-sama pemuda dan sebilangan penduduk.

Sebahagian dari para pemuda dan penduduk kampung yang turut bersama-sama YB Haji Khazan untuk minum petang.

Hampir 80 orang pemuda-pemuda dan juga para penduduk di Kampung Banggol Padang Kemunting telah turun bersama meraikan YB Haji Khazan yang juga merupakan anak jati Padang Kemunting.Program yang diadakan secara santai ini turut dihadiri bersama oleh Penghulu Mukim Batu Rakit/Bukit Chempaka Encik Khairul Anuar Hasyim dan juga wakil Balai Polis Batu Rakit Sarjan Tengku Mohd Abu Bakar Raja Sulaiman.

Sambil minum sambil berbual merancakkan suasana petang.

Program yang santai dan lebih kepada mesra rakyat ini adalah merupakan siri kedua Program YB turun padang yang diuruskan oleh Penyelaras Pergerakan Pemuda Dun Batu Rakit untuk terus mendekatkan diri dengan masyarakat setempat dan juga pemuda-pemuda.

Cerita dan Gambar: MAZLAN MUSTAFA

SETIU HARI INI

No comments:

Post a Comment