Thursday, October 27, 2011

Tahlil dan Doa Selamat sempena Persaraan Ketua Balai Polis Batu Rakit ( Sarjan Mejar Abdullah Yusof)

Ketua Balai Polis Batu Rakit Sarjan Mejar Abdullah Yusof (lima dari kiri),YB Haji Khazan Che Mat (empat dari kiri),Timbalan Ketua Balai Polis Batu Rakit Sarjan Tengku Mohd Abu Bakar Raja Sulaiman (tujuh dari kanan),Sarjan Mat (lima dari kanan) anggota polis dari IPK dan Haji Kamaruddin Mohd(kiri sekali) bergambar kenangan bersama-sama anggota Balai Polis Batu Rakit.

BATU RAKIT (PADANG POLIS) 27hb Oktober 2011- Satu majlis tahlil dan doa selamat bagi memberkati persaraan Ketua Balai Polis Batu Rakit Sarjan Mejar Abdullah Yusof telah diadakan di Balai Polis Batu Rakit hari ini. Majlis yang bermula jam 8.45 malam ini turut dihadiri oleh YB Haji Khazan Che Mat Adun Batu Rakit,Pengerusi JKKK Bukit Wan,Pengerusi JKKK Gong Lingai,Pengerusi JKKK R.A.K.R Mengabang Lekor,Pengerusi JKKK Padang Polis,Pengerusi JKKK Kubur Timah,Pegawai Khas Pusat Khidmat Dun Batu Rakit,anggota IPK dan juga Ketua Balai Polis Gong Badak.

Anggota-anggota Balai Polis Batu Rakit bergambar kenangan bersama Ketua Balai yang akan bersara Sarjan Mejar Abdullah Yusof (empat dari kiri).

Timbalan Ketua Balai Polis Batu Rakit Sarjan Tengku Mohd Abu Bakar Raja Sulaiman berkata,majlis ini diadakan bagi memberkati persaraan yang akan dilalui oleh Sarjan Mejar Abdullah Yusof yang akan bermula pada awal bulan November ini.

YB Haji Khazan menerima cenderahati daripada Sarjan Mejar Abdullah Yusof.

Berbual mesra selepas menjamu selera.

Mereka yang hadir pada majlis tahlil dan doa selamat sedang mengambil makanan untuk dinikmati.

Menadah tangan memohon keberkatan didunia mahupun diakhirat.

Dari kiri: Sarjan Mejar Abdullah Yusof,YB Haji Khazan dan Pengerusi JKKK R.A.K.R Mengabang Lekor Haji Kamarudin Hamid.


Cerita dan Gambar: MAZLAN MUSTAFA

SETIU HARI INI

No comments:

Post a Comment