Tuesday, March 15, 2011

Santai Pemuda Bersama YB Haji Khazan...

Sebahagian para pemuda yang hadir bergambar kenangan dengan YB Haji Khazan Che Mat (duduk empat dari kanan) sebelum majlis bersurai.

BATU RAKIT (BUKIT NENASI) 15hb March 2011- Jabatan Hal Ehwal Khas (JASA) Dun Batu Rakit dengan kerjasama Pemuda UMNO Cawangan Bukit Nenasi telah mengadakan satu Majlis Santai Bersama YB Haji Khazan di Balairaya Bukit Nenasi. Majlis yang dihadiri seramai 200 orang para pemuda ini bermula jam 9.00 dan berakhir jam 11.00 malam. Hampir semua para ketua-ketua pemuda cawangan turut hadir memberikan sokongan terhadap majlis ini.

Para pemuda yang hadir sedang menjamu selera.

Menurut Setiausaha Penyelaras Pergerakan Pemuda Dun Encik Nazri Mamat,majlis ini bertujuan mengeratkan lagi perhubungan anatara ketua-ketua pemuda cawanagan didalam Dun Batu Rakit. "Program seumpama ini akan terus diadakan untuk menarik lebih ramai para pemuda menyertai dan menyokong Umno" kata belaiu lagi. Dengan adanya program turun padang seperti ini ianya akan dapat menarik minat para pemuda untuk terus mengenali para pemimpin dengan lebih dekat. "Matlamat mendekati para pemuda pasti akan tercapai dengan adanya program-program yang memberikan kebaikkan untuk mereka" tambah beliau lagi.

Kaum wanita turut hadir memberi sokongan pada program pemuda.

Majlis santai dan sederhana ini juga turut dihadiri oleh Pengerusi JKKK Bukit Wan Haji Che Harun Ismail,Pengerusi JKKK Gong Lingai Encik Mohamad Mat Ali,wakil Balai Polis Batu Rakit Sarjan Engku Mohd Abu Bakar,Timbalan Pengerusi JKKK Bukit Nenasi Encik Deraman Mohamad, Ketua Penyelaras Pemuda Dun Encik Azhar Mohd Noor dan Jawatankuasanya, puteri Umno Cawangan serta wanita-wanita Umno Cawangan Bukit Nenasi.

YB Haji Khazan tidak ketinggalan untuk bersama merasai ayam bakar yang disediakan oleh Pemuda Bukit Nenasi.

Pemuda-pemuda yang hadir sedang mengambil makanan.

Para pemuda Bukit Nenasi sedang membakar ayam.

Ayam yang dipanggang oleh para pemuda untuk dihidangkan pada tetamu.


Cerita dan Gambar: MAZLAN MUSTAFA

SETIU HARI INI

No comments:

Post a Comment