Friday, October 15, 2010

Program Santai Bersama Pemuda dan Puteri UMNO Cawangan Padang Polis.

Para pemuda bersama-sama membakar ayam.

BATU RAKIT-(PADANG POLIS) 15hb Oktober 2010. Pergerakan Pemuda dan Puteri UMNO Cawangan Padang Polis bersama dengan JKKK telah mengadakan satu program santai bersama pada hari ini. Program ini bermula jam 8.30 malam di Dataran Bestari Batu Rakit.Seramai 200 orang penduduk dan jawatankuasa wanita,cawangan dan JKKK turut bersama memeriahkan program ini.

Penyelia APMT Dun Batu Rakit Azhar Jusuh (berbaju biru) turut bersama mendaftar pengundi baru.

Menurut Encik Haji Shahir Mohd Noor selaku Pengerusi Program,tujuan diadakan program ini adalah untuk mengeratkan lagi ukhwah anatara pemuda,puteri dan para penduduk kampung.Pelbagai pengisian telah diadakan dalam program ini. Pada sebelah pagi telah diadakan pertandingan futsal yang berlangsung di gelanggang futsal Wakaf Chagak. Manakala pada sebelah malam diadakan BBQ,nyanyian karaoke,cabutan nama bertuah dan penyampaian hadiah pertandingan futsal.

Mereka yang hadir bersama-sama menikmati hidangan yang disediakan.

Dalam program ini juga turut diselitkan daftar pemilih untuk para pemuda dan puteri yang belum mendaftar dengan Suruhanjaya Pilihan raya.Dan ianya mendapat sambutan yang menggalakkan dari mereka-mereka yang belum mendaftar.Haji Shahrir juga berharap agar dimasa akan datang dapat diteruskan lagi program seumpama ini demi kebaikan dan silaturahim antara sesama mereka.

Masing-masing tidak sabar hendak merasa makanan yang disediakan.

Turut bersama hadir dalam program ini ialah beberapa anggota polis Batu Rakit,Pengerusi JKKK Pantai Batu Rakit dan beberapa pemimpin-pemimpin Umno Cawangan sekitar.Majlis ini berakhir jam 11.30 malam.


Cerita dan Gambar:MAZLAN MUSTAFA.

SETIU HARI INI

No comments:

Post a Comment