Monday, December 2, 2013

K1M WAKAF CHAGAK ANJUR KHATAN BAGI KALI KE11



KANAK-KANAK BERGAMBAR KENANGAN BERSAMA YB  ADUN

    Pada 29 November 2013, baru-baru ini Komuniti 1Malaysia Wakaf Chagak telah menganjurkan program Khatan Beramai-ramai bagi kali ke11 berturut-turut. Majlis telah dirasmikan oleh YB Haji Bazlan Abd Rahman, selaku ADUN kawasan Batu Rakit yang baru selepas PRU13.

Turut hadir pada majlis tersebut ialah, Encik Azri bin Zainal Abidin, Pegawai Penerangan Daerah Kuala Terengganu yang baru dilantik dan Encik Nik Faridzal bin Nik Jaafar, Pegawai Penyelaras Komuniti 1Malaysia Daerah Kuala Terengganu.

          Seramai 31 orang kanak-kanak seluruh DUN Batu Rakit telah berjaya dikhatankan oleh 5 orang kakitangan jabatan kesihatan. Mereka dikenakan bayaran RM50.00 seorang. Disamping itu, setiap keluarga kanak-kanak yang berkemampuan telah menyumbangkan sebiji nasi semangat berwarna kuning bersama telur untuk dihadiahkan kepada dhif jemputan termasuk YB ADUN, Pegawai Penerangan Daerah Kuala Terengganu dan beberapa orang Pengerusi JKKK.

Pengerusi Komuniti 1Malaysia Wakaf Chagak, Haji Mohamad Abdullah, 64 sebelum itu, telah mengucapkan terima kasih kepada semua ibubapa yang ikhlas menyertai program tahunan ini . Program ini diadakan pada setiap akhir tahun dengan sokongan kerjasama pihak Jabatan Kesihatan Daerah Kuala Terengganu, Jabatan Penerangan Malaysia Negeri Terengganu serta JKKK dalam kawasan pilihanraya Batu Rakit.

          Difahamkan pihak YB ADUN kawasan telah menyumbang RM1,000.00 bersama sehelai 



SETIU HARI INI

No comments:

Post a Comment